Wednesday, May 2, 2012


Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste blog post, ik ben ook heel druk geweest enzo maar ik hoop nu toch meer te kunnen posten!
Ik heb gisteren een look gemaakt met groen tinten en ik zal uitleggen hoe! =]


Dus dat =]
Je begint met het opbrengen van een oogschaduw basis en het inkleuren van je wenkbrauwen.
Dan kleur je het binnenste van je oog in met een goude oogschaduw poeder.
Daar tegenaan zet je een groen/ bruine poeder.


Daarna gebruik je een donkergroene kleur om weer tegen de groen/ bruine poeder aan te zetten.
En tenslotte gebruik je een zwarte oogschaduw.


BLENDE BLENDE BLENDAAAAAAN =]


aajn bischen eyeliner en mascara.


Op de waterlijn trek je een zwarte waterproof oogpotlood en die vervaag je naar onder met behulp van een zwarte oogschaduw. 
Je plakt wimpers op.


Beetje goude poeder aan de binnen kant en groen aan de buitenkant.
Je tekent een boompiej, en VOILA =]
OOWJA
er volgen binnenkort nog wat reviews over de oogschaduws!

Productenlijst:
- Sugarpill goldilux loose eyeshadow (de goude dus ;p).
- Inglot loose eyeshadow nr. 84 (groen/bruin).
- Scaredy cat Hera (donkergroen).
- Inglot geel en appelgroen.
- Zwarte oogschaduw MAC.
- Eyeliner sephora 01.
- Mascara sephora 01.
- Nepwimpers make up studio nr. 13.
- Diamont FX waterschmink appelgroen. (voor boompiej).
- Kryolan vetschmink wit, donker groen en bruin. (voor boompiej).



1 comment:

  1. Hmm, moet toch een keer een lesje van je volgen Joyce, want dit kan ik dus echt niet zelf haha xx Roos

    ReplyDelete